Edit Content

Ivar Tröneri artikkel “Haridusfundamentalism toodab harimatust”

Juba suve hakul valmis Ivaril tähelepanuväärne artikkel  „Haridusfundamentalism toodab harimatust”, kus ta tutvustab haridusfundamentalismi peamisi tunnusjooni

Liivakella Seminari arutelu “Eesmärgid” teesid

Eesmärkide seadmise ja saavutamise osas on mulle tänuväärseteks õpetajateks olnud kaks head sõpra – Ülo Vooglaid

Liivakella Seminari arutelu “Vaatenurgad” teesid

Seekord ehk 22.09 on meil arutelu all vaatenurkade teema. Mulle on üha rohkem hakanud huvi pakkuma

Liivakella Seminari arutelu “Areng” teesid

Teesid annavad ülevaate sellest, millised teemad ja küsimused tulevad konkreetses Seminari arutelus päevakorda. Seekord (15.10) arutleme,

Probleem kui arengu eeldus

Elu on geniaalne tervik. Selle nägemiseks on vaja mõista, et terviku sees on KÕIK koos –

Liivakella Seminaride kevadine programm

Zig Ziglar  on öelnud, et Sa saad oma elus kõik, mida soovid, kui aitad teistel piisavalt

Liiga vähe koostööd ja liiga palju konkurentsi

Alljärgnev on minu kõne stenogramm esmakordselt Eestis asetleidnud TEDx konverentsilt. Esitluse formaadi määras ära esinemise konkreetne

Kuidas me sõpradeks jäime

Kas Sa tead, mis on vahet ootusel ja eelistusel? Luba ma selgitan oma vaatenurka. Ootus on

01. päev

1. päev 18.07.2009, sõit 12,8 + 71,8 = 84,6 km, aega kulus 2.30 + 15.45 =

02. päev

2. päev 19.07.2009, sõidukatse 1,7 km ja aega kulus selleks 0.20 Indrek: istusime Morgonlandis tormivarjus. Õhtul

03. päev

3. päev 20.07.2009, sõitu 19,2 + 1,5 + 5,6 = 26,3 km, sõiduaeg 2.50 + 1.10

04. päev

4. päev 21.07.2009, sõitu 10,8 + 10 =20,8 km, sõiduaeg 2.30 + 2.20 = 4.50 Hommik

1 3 4 5 6 7